Összes oldalmegjelenítés

2015. október 4., vasárnap

Üdvözlet egy biciklitúrázó kiscsapatnak

Volt kollégáim tekertek erre, mifelénk a szép, napsütéses, szeles vénasszonyok nyarán...
Már két napja tudtam, hogy erre visz az útjuk, de csak ma reggel döbbentem rá, hogy ez mekkora izgalmat is hordoz számomra!
Reggel korán, a kutyasétáltatás után hazavágtattam, és hosszasan tébláboltam a konyhámban, hogy mivel is kedveskedjek nekik? Gyorsan összeállítottam egy könnyű rizslisztes kevert süteményt szilvával és kaktuszfügével, dióval meghintve, melegítettem vizet a termoszba, és a kosárkámba ásványvizet, magnézium és calcium pezsgőtablettát, narancs szörpöt, majd nescafét, cukrot, tejet, műanyag poharat, szalvétát, kiskanalat készítettem, hogy majd jól lemeszelem őket és meglepem egy kis útravalóval. A nagy készülődésben már egyszer majdnem elindultam, de még nem csörgött a telefonom, hogy merre járnak, és az útvonal sem volt teljesen biztos, így maradásra kényszerítettem magam, nehogy már elbóklásszak a nagy Alföldön izgalmamban...
Amikor hírt kaptam arról, hogy hol lehetséges a találkozás, végig gondoltam a térképet, hol is meszelhetném le őket...?
A második, pontosítás után már tudtam, igazi meszelés nem lesz, egy apostagi kiskocsmának a teraszán pihentek meg, ott fogom megtalálni őket...
Súgóm egyébként Ildikó volt, aki az utolsó leheletéig titokban tartotta a meglepetést, amit szerinte én jelentek majd a többieknek.
    Hogy hogy nézett ki ez a valóságban?
Én, én éreztem megajándékozottnak magam, ahogy megpillantottam a bicikliseket, amint éppen készülődnek újra útra kelni....
Eszembe jutott az a sok jó és kedves emlék, az az összetartás, az egymás szeretése, tisztelése, kedvelése, ami ebből a társaságból mindig is áradt. Családiasság, emberség, az a rengeteg nevetés! . Rájöttem, hogy mennyire hiányoznak, és ennyi év után is, mennyi öröm és kedvesség árad belőlük felém. Annyira jól esett látni őket, hogy még a könnyem is kicsordult! Én, aki már évek óta nem koptatom a Dél-pesti lépcsőit, nem esek ki a Pater Noszterből, nem kavarok, még mindig emlékeznek rám, és bennem is élénken élnek az emlékeim!  És csak kérdeztek, gyerekről, kutyáról, életről, alig győztem válaszolni! Ez a pár perc, ez röpke fél óra, olyan volt, mint egy balzsamozás....
Annyira csodás ez az ősz!
Annyira sok jót tartogat számomra, alig győzőm leírni!
Annyira, annyira...
Biciklitúrázók Lonci, Sinkovicz Ildikó,, Tauzer Magdi , Tomola Elza, Miklósi Anikó, hiányzik a képről Villányi Margó

Csendes Évi
Villányi Margó


Kisbatyummal, Anikóval

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése