Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 29., hétfő

Cikk-formula

Milyen a jó cikk? Na ezt ma megtudtam. Teljesen lehangolódtam. Rövid és tartalmas. Újra nekiveselkedem, megrövidítem. Az általam megírt és korrekt mű 10100 karakter. A főszerkesztő asszony nyitó mondata az volt, hogy csodálatos, lenyűgöző, de 5500-ba férjen bele. Mintha a gyermekemet kellene kisnadrágba gyömöszölni! Hát hol van az igazság? Gyönyörű lett a cikk. Azzal vigasztalom magam, hogy lesz fóruma, ahol teljes egészében megjelenhet.... És Ti, akik nálam kopogtattok igaz szavakért, lelki töltésért, "hajrá Kovács néni!" érzésért, nem fogtok biztatás nélkül maradni. Mert másom sincs, csak szavaim.... És ma legatyásodott lelkemmel is küzdök tovább, hogy ne az vesszen el, ami emberi... Kicsontozom a szöveget, hogy ne legyen súlya. Könnyed varázsport szórjon a szélbe. Hangtalan húrokon improvizáljon.... Fogalmam sincs, hogyan kell meghúzni egy szöveget. Én annyira amatőr vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése