Összes oldalmegjelenítés

2011. július 1., péntek

Hobónak írtam, jó régen, 2008 szeptemberében... Ja, Ő nem tud róla!

Elhagyott asszony-blues

(Korunk-rajza)

Szemed alatt árkok,
szívedben az árok-ásók laknak, ölnek, halnak,
terheid húznak, lábtörlővé nyúznak…
Éjjeled nem a vágyaké,
Másnapodról álmodsz rég,
Válladon áll  férjed s tartod,
Köré fonod az álmod,
Ő a fogva tartód…

Nappalod vértelen, végtelen hossza,
Éjjeled zaklatott, kötelező szex rontja
Emészti mosolyod, tested, lelked, ébredj,
Elég volt, nem érzed? Nem érzed!

A test a lélekkel egy és örök,
Ha nem egy, ha nem fontos,
Nem élsz, csak töröd,
Emeld a fejed, vagy Te és védesz,
Egy álmot egyedül éltetsz…!

És megtörténik, elmegy egy nap, máshoz jár,
Miattad, mert változtál, megkoptál.
Mosolyod hiánya, öled hűvöse űzi el,
Neki Nő kell,  
új, egész Nőt érdemel…
Skarlátbetűként hordasz bélyeget, 
cseréltek, mint egy törött kilincset...
Állsz az elhagyottak sávján,
Fejed lehajtod az utcán, (a Máglyán),
Érzed égni, fájni, s már hullasz a porba,
De megtámaszt a Föld, az a dolga!

A test a lélekkel egy és örök,
Ha nem egy, ha nem fontos,
Nem élsz, csak töröd,
Erődből, véredből éltek annyian,
Most Te élj, és élvezd, hogy így van…

A Természet nem pazarol, Baby,
Nem szokása…
A régit leporolja, a rosszat kidobja…
Én mondom, Neked, nem Isten,
Hogy minden Benned dől el…
Új életre kel…
Én mondom, tudom, Baby…
Jól csinálja…

6 megjegyzés:

  1. Akkoriban sok Hobót hallgattam... Fülemben most is az Ő hangja cseng, ez a dal bennem az Ő hangján szól... Mindig másképp. Egyre halványabban érzem személyesnek. Amikor egyedül maradtam, döbbenten fedeztem fel, hogy mennyien vagyunk... A hirtelen lefogyott nők klubja... Akik nem emelik fel a fejüket az utcán... És akik hallgatnak, mert azt hiszik, bűnösek... Gyerekkel, egyedül, magányosan... Üzenet a dalban. Olvasd újra...!

    VálaszTörlés
  2. most olvastam, most és most! Mintha nekem szólna, de ha nem, akkor is enged meg magammal vigyen az üzenetét!

    VálaszTörlés
  3. tulajdonképpen jó a fogva tartótól megszabadulni,nem?
    egyébként ha fogva tartva érezted magad,miért nem örülsz a szabadságnak?!a pasik csak gürizésre jók-és mit kapnak cserébe?megkeseredett-slampos nőt,akinek mosoly nincs az arcán,nem tud semmit értékelni,minden természetes számára és még a szex is kényszer!sokféle képpen értelmezhető!-de jó

    VálaszTörlés
  4. Igen, jó szabadnak lenni. Amint túl teszed magad a kudarcon, levonod a tanulságot, elszámolsz a hibáiddal... És akkor máris szabad vagy! Apropó! Szívesen mélyednék el a "Kénytelen voltam megcsalni a feleségeimet" c. bluesban is, mert ezt az aspektust - valljuk be, nem érzem közel magamhoz. Ha valaki megírja, elolvasom, fonok babér koszorút, veszek zsepit, sokat, és elhivatottan együtt érzek. Mint nő, szürke, slampos, mosolytalan, szextelen és jelentéktelen. Egy dologban értünk egyet, de az a legfontosabb: a válás a legnagyobb emberi trutyi a világon! Mindegy, hogy ki és hogyan generálta az eseményeket... Köszönöm, hogy hozzászóltál!

    VálaszTörlés
  5. Nem!Én nem gondolom,hogy a válásnak "trutyi"-nak kell lennie !Én már találkoztam EMBEREKKEL, akik elváltak egymástól, de meg tudtak maradni EMBERnek, s főleg szerető szülőknek !!!!Az eseményeket nem kell generálni, a történésekért mindketten felelősek vagyunk....üdv

    VálaszTörlés
  6. Konkrétan, miről is vitatkozunk? Trutyi vagy nem trutyi? Mindig vannak kivételek. pl. ha érzelmileg kihűlt kapcsolatról van szó. Vagy érdekből. Vagy ha egy érzelmi intelligenciahullámon lovagolnak....EMBEREK? Mindenki az. Szerető szülő? Nem kétlem. A gyerek mégis mindig veszít. Bármennyire erősíted, valami megtörik benne.... Hiába vagy jó szülő. Nem múlsz el nyom nélkül. A következmény Benne trutyisodik ki igazán... Örülök, hogy vannak pozitív élményeid, maradj Királyfi(lány?), meg még idealista is. Üdv.

    VálaszTörlés