Összes oldalmegjelenítés

2016. június 24., péntek

Egy apró kislányért szorít a szívem....

Neki festettem, hogy könnyebben viselje a gyógyulás rögös útját, s kedvét lelje fantáziámban, melyet szűkszavú kérései inspiráltak... Gyógyulást Kincsem!
A kép, az eddigi legnagyobb, vászonra festett szalonképes alkotásom, 30X30cm-es, Kisebb változtatások előtt készült ez a fotó.

A teraszomon száradt, próbálgattam, hogyan illene egy valódi kertbe a "Kíra titkos kertje...."

Mindenképpen jól....

Gyerekem adta az ötletet, hogy ló és németjuhász kutya nélkül nem lehet örömet szerezni....

És persze kellenek a pillangók is...

De németjuhász legyek, ha tudok németjuhászt festeni, így megoldottam kicsit lesből...

És kell egy papagáj, mert mikor Kírával megismerkedtem, nekem kettő is volt, s Ő nagyon szerette nézni őket...

Kíra titkos kertje, tele van szívvel, szeretettel, szépséggel, macskával, kutyával, papagájjal, virággal, Halkirálynővel, mesei lóval, kékvirág-piros tüskével, színnel, élettel... Hogy ne felejtse el, hozza Őt haza szépséges, erős lelke! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése