Összes oldalmegjelenítés

2012. augusztus 31., péntek

Hát akkor forduljunk Kelet felé.... (orientáció)

Anna vagyok, 42 éves, elvált nő. Szabad, tiszta gondolkodású, munkájában maximalista. Író, olvasó, jazz rajongó, de nem fanatikus. Semmiben sem vagyok fanatikus, és fanatizálható. Önálló gondolkodónak tartom magam, nem vagyok egyháznak híve, vallásom katolikus, de nem gyakorlom. Hiszek Istenben, hogy van, létezik, és azt, hogy bennem él. Úgy hiszek, ahogyan én tudok hinni. Hiszem, hogy meghatároz, képességeimet karbantartja, óv és félt, s hogy ebben a konok, makacsságban nem érzi túl jól magát. Már nagyon fáradt. Leharcoltam. Az agyára mentem. Rossz közérzetemért én vagyok a felelős... Nem eszem rendszeresen, nem tervezem meg, hogy mit egyek. Azt eszem, amit találok, és akkor, ha ráérek. Nem iszom elég folyadékot, naponta egy-két pohár vizet összesen, így alaposan porzik a vesém. Biciklizem, heti 2-3x 30 km-et. Könyök és térd beteg vagyok, krónikusan, és nem szeretem, hogy korlátoznak, ezért folyton feszegetem a határokat, hogy mi az, amit még kibírok hozni magamból. Ez nem szép tőlem, sőt, nem is okos, de szükségszerű. Néha slamposan is képes vagyok létezni, nekem nem sokat számít a csomagolás. Nekem nem, de rájöttem, másoknak igen, így önvédelemből, egyre kevesebbet vagyok slampos. A munkámban hiába vagyok maximalista, ha a munka végén nem emlékszem hol és hogyan hagytam a dolgaimat, eszközeimet... Egy gépem megsérült, nagyon megviselt, nem figyeltem kellően oda. Pocsék anya vagyok, kamasz fiam szeméből nem tudok olvasni. Azt hittem, hogy mi mások leszünk, de nem. Mi is szenvedünk a kamaszkorral. Fiam barátait kedvelem, jó srácok, de ez az utolsó évük a szemem előtt. A továbbtanulásban nem vagyok a toppon, ötletelek, tervezek, gondolkodom, eddig még nem sok sikerrel. Saját dolgaimban is le vagyok maradva. Angolhoz nem is kezdtem, a fordításaimhoz hozzá sem nyúltam. Olvasni, úgy érzem nincs időm, írni még annyi sincs.( Az otthoni számítógépem már csak mítosz.) A turmix gépem nélkül félkarú óriás vagyok, és nem tudom, hogy meg lehet-e csinálni a motort? Át kellene húzatnom új dróttal a nagy, Czakó- lámpát, leszakadt benne a foglalat, elporladt a majd 50 éves darab...  E nélkül szomorú lenne a tél.
El tudok tenni galagonya lekvárt, mert ha a kökény sikerült, akkor a galagonya is megy. 25q tölgyfát kell behordanom a jövő héten, ez nem kérdés, ez egy tennivaló.
Összegzés: Válaszolok magamban. És ne aggódj, nincsen velem semmi baj. Csak orientálódom.

1 megjegyzés:

  1. Van egy jó hírem kedves orientálódó barátom :-) az az Isten még Nálad is makacsabb :-) 42 év után is még mindig kopogtat az ajtódon, hogy lelki társad lehessen a nagy magányodban... hiába gondolod, hogy leharcoltad, mert Ő sosem adja fel, mert fontos vagy neki :-)

    VálaszTörlés